Volkswagen on-road ve off-road dünyalar arasındaki uçurumu kapatmak için Passat ALLTRACK tanıttı. Şimdi Volkswagen yeni Golf Alltrack başka bir araç sınıfında bu konsepti aktarıyor. Avrupa'nın en büyük otomobil üreticisi Paris'te Mondial de l'Automobile bu all-wheel drive modelinin dünya prömiyerini (02-19 Ekim) kutluyor.Golf Alltrack Teknik ve görsel özellikleri bir 4MOTIO all-wheel sürücü sistemi, yüksek zemin mesafesi, tekerlek kemer pervazlardır ve gövde koruması, yeni tasarlanmış tamponlar ve diğer birçok bağımsız dış ve iç özellikleri sunan yan eşikleri alevlendi. Tüm güçlü turboşarjlı direkt enjeksiyonlu birimleridir - Mevcut güç üniteleri benzinli motor (TSI) ve üç dizel motorlar (TDI) vardır. 132 kW'lık çıkış ile 1.8 TSI / 180 PS Golf aralığına tamamen yeni bir ektir.Golf Alltrack TDI sürümleri bu güç seviyelerinde başlatacak: 81 kW / 110 PS (1.6 TDI), 110 kW / 150 (2.0 TDI) ve 135 kW / 184 PS (2.0 TDI). 180 PS ve 184 PS ile versiyonları standart olarak 6 ileri vitesli çift kavramalı şanzıman (DSG) ile dört tekerlekten çekiş sistemi kendi güç transferi.
Sürekli dört tekerlekten çekiş
Yeni Golf Alltrack döşeli yollar ve hafif off-road arazi hem iyi performans için tasarlanmıştır.4MOTION dört tekerlekten çekiş sistemi burada teknik temelini oluşturur. Bir yeni nesil Haldex kavrama ile donatılmıştır Bu sistem, kayma oluşur ve anlık sürüş durumuna adapte proaktif kontrol sistemine çekiş sayesinde neredeyse bütün kayıplarını önler bile önce harekete geçirir.Arka aks ayrılmış ise nispeten düşük motor yük koşulları, ya da kabotaj altında, ileri itme, öncelikle ön aks geliyor. Bu temel sürücü düzen yakıt tasarrufu sağlar. Gerekirse, arka aks değişken bir saliseler içinde devreye sokulabilir. Bu elektro-hidrolik yağ pompası vasıtasıyla devreye Haldex-5 bağlantı, tarafından yapılır. Bir kontrol ünitesi, sürekli arka aks için ideal bir sürücü tork ayarlar ve çoklu plakalı kavrama yağ pompasını aktive ederek meşgul olmalıdır ne kadar kontrol eder. Gerekirse, tork sürücü yaklaşık 100 yüzde arka aks yönelik olabilir.
EDS ve XDS
Uzunlamasına bir kilit gibi davranan Haldex kavrama ek olarak, dört-tekerlek EDS sistemi - ESC elektronik stabilite kontrol sistemi entegre bir elektronik diferansiyel kilidi olarak faaliyet - Her iki aks bir diferansiyel kilit rolünü üstlenir.Golf Alltrack ayrıca ön ve arka akslarda XDS ile donatılmıştır. Bu hızlı sürüş esnasında viraj iç tekerlekleri frenleyerek, direksiyon tepkisi optimize eder. Kısa sürede elektronik aşırı bir virajın iç tarafındaki tekerleklerin birinde yük azaltılmış algılamıyor gibi, ESC sisteminin hidrolik ünite optimal çekiş geri yüklemek için bu tekerleğin fren basıncını uygular.
Offroad sürüş profili ve off-road süspansiyon
20 mm ye kadar yüksek zemin yüksekliği kombinasyonu, "Offroad" sürüş profili ve 4MOTIO dört tekerlekten çekiş sistemi yeni Golf, bir SUV tipik off-road sürüş özellikleri verir."Offroad" sürüş profili tepe iniş fonksiyonu (otomatik fren otomobil), modifiye gaz pedalına ABS sisteminin karakteristik ve off-road yapılandırma (modifiye kontrol aralığı tekerleklerin önünde formları çakıl arzu kama frenleme) harekete geçirir.Golf Alltrack derece iyi bir off-road özellikleri ve aktif güvenlik faydalar sunar sadece; o da (% 12 eğimde frenli) kadar 2.000 kg römork yükleri işlemek için tasarlanmış ideal bir çekme araç.
Doğrudan enjeksiyonlu turbo şarjlı motorların
Belirtildiği gibi, yeni Golf Alltrack dört dört-silindirli motor ile satışa sunulacak; hepsi AB-6 emisyon standardına uyuyor.Motor güç aralığı: 81 kW / 135 kW / 184 PS 110 PS.
180 PS ile 1.8 TSI
Golf ilk kez, Volkswagen 132 kW / (4,500 rpm) 180 PS ile 1.8-litre TSI sunuyor. Bu düşük 1.350 rpm 280 Nm'lik etkileyici bir maksimum tork geliştirir ve 4.500 rpm kadar bu sabit değerini korumaktadır çünkü direkt enjeksiyonlu dört silindirli turbo motor, ideal, Golf Alltrack kullanım için uygundur.Golf Alltrack 1.8 TSI standart olarak 6 ileri vitesli çift kavramalı şanzıman (DSG) ile donatılmıştır.Çok yönlü bir araç 217 km / saat hıza sahip ve 7.8 saniyede 100 km / h hızlanır. Bu çeviklik / 100 km 6.8 litre (158 g / km CO2 eşittir) bir ekonomik yakıt tüketimi değerleriyle çelişmektedir.
Yüksek teknoloji dizel
Golf Alltrack her üç turbodizel (TDI) motorlar EA288 motor serisi geliyor.Son yedinci nesil Golf tanıtıldı Bu common rail dört silindirli motorlar, dünyanın en verimli arasındadır. Onların farklı motor hacimli ve güç seviyelerine rağmen, bu tür indüksiyon modülü içinde yakıt enjeksiyon sistemi, turboşarjlı ve intercooler gibi emisyon-ilgili bileşenleri dahil olmak üzere birçok önemli teknoloji modülleri, paylaşın. Sofistike bir egzoz gazı devridaim sistemi de kullanılmaktadır. Ayrıca: oksidasyon katalitik konvertör, dizel partikül filtresi ve NOx depolama katalitik konvertör.
81 kW / 110 PS 1.6 TDI
Golf Alltrack aralığına giriş seviyesi motor sadece 4,7 l / 100 km (124 g / km CO2 eşittir) tüketir 81 kW / 110 PS ile bir 1598 cc TDI.Motor 3.200 ve 4.000 rpm arasında maksimum güce ulaşır ve 250 Nm maksimum tork 1.500 ve 3.000 rpm arasında mevcuttur. Bu motor 12.1 saniye Golf Alltrack 1.6 TDI 100 km / h hıza ve 187 km / saat hıza sağlar.
150 PS 2.0 TDI
Sonraki güç seviye yukarı, Volkswagen 110 kW / / 100 km (127 g / km CO2) sadece 4,9 l bir kombine yakıt tüketimi Alltrack 150 PS ile 1.968 cc TDI kullanır. Bu 2.0-litre TDI çok sorunsuz çalıştırmak kılan iki dengeleyici şaft vardır. Bu 3.500 ve 4.000 rpm arasında maksimum güç geliştirir ve 340 Nm maksimum tork düşük 1.750 rpm (3.000 rpm kadar) kullanılabilir.Golf Alltrack 2.0 TDI 207 km / saat hıza sahip ve 8.9 saniyede 100 km / h hızlanır.
184 PS 2.0 TDI
Bu Golf Alltrack 2.0 TDI şimdiye kadar en güçlü Golf olma, 135 kW / (3.500 ile 4.000 rpm) 184 PS güce sahip bir rekoru kırdı. Düşük 1.750 rpm - bu arabayı standart olarak geliyor - iki-litre turbo motor 6 vitesli DSG 380 Nm maksimum tork sağlar. Bu 3.250 rpm bu sabit değeri kadar korur.Otomobilin güç ve tork rakamları, sadece off-road özellikleri mükemmel ama aynı zamanda (% 12 eğimde frenli) kadar 2.000 kg römork yükleri sağlamak değil, onun dört tekerlekten çekiş sistemi ile birlikte.Golf GTD uyarlanmıştır motor, aynı zamanda son derece sportif sürüş performansı sunar: 7.8 saniye 100 km / s ve 219 km'ye sprint için / s hıza bunun kanıtı.Golf Alltrack 2.0 TDI sadece 5,1 l / 100 km (134 g / km CO2) tüketir.
Tasarım ve özelleştirilmiş özellikleri
20 mm ye kadar ek zemin boşluğu vardır Golf Alltrack, esasen Golf Estate olarak aynı araç bir gövdeye sahip. Ancak, yeni modelin dış kadar çok karizmatik araç ile sonuçlanan çok uyarlanmaktaydı.Taraftan, Golf Alltrack siyah tekerlek kemer pervaz görsel belirgin; Bu sağlam koruma yan eşikler üzerinde ve yeniden tasarlanmış tamponlar alt alanlara çalıştırmak silmelerle devam edilir. Mat "Refleks Gümüş" boyalı yan eşikler, ek koruma sunan sportif fişekleri var.Otomobilin yan gövde stili Volkswagen Alltrack modelleri için özel olarak tasarlanmış 17-inç "Vadi" alaşımlı jantlar ile tamamlanmaktadır, kapı aynası kapakları, kanatları üzerinde "Alltrack" rozeti, krom trim bant (mat parlak "Refleks Gümüş" boyalı ) yan camlar ve tavan rayı anotlu "Gümüş" altında.
Dış - ön ve arka
Golf Alltrack bağımsız ön uç bir alüminyum görünüm (mat) spor ve farların içine uzanan üst ön bölgede düşük profil radyatör ızgarası çataldan sahiptir. Bir krom "Alltrack" rozeti ile petek tasarımlı radyatör ızgarası mat "Siyah" olarak tasarlanmıştır.Tamamen yeniden düzenlenmiştir tamponda alt soğutma havası alış da petekli bir yapıya sahiptir. Burada başka bir görsel vurgulamak (entegre viraj lambaları ile) tamponun genişliği boyunca ve bir kanat gibi, standart sis farları entegre, yan gövde içine uzanan "Refleks Gümüş", belirgin bir sürgü olduğunu. "Refleks Gümüş" in altı koruması, ön ucunun alt kısmını tamamlar.Arkada, Golf Alltrack - koyu kırmızı arka ışıkları ile donatılmıştır - "Refleks Gümüş" bir görsel baskın gövde altı koruması ile yeni bir tampon tasarıma sahiptir.180 PS TSI motor versiyonu sağ ve sol ayrı krom egzoz borusu ile çift çıkışlı egzoz sistemi tarafından yapılabilir. Bu arada, TDI versiyonları sol tarafta çift krom egzoz borusu ile sportif bir görsel varlığı var.
İç
Golf Alltrack yüksek-uç iç sportif off-road karakterini yansıtıyor. Bu arabada, iç tasarım deri-kaplı direksiyon simidi ve vites kolu gibi detaylar tarafından tanımlanan, özel koltuk, ön koltukların sırtlarında "Alltrack" rozeti ile kapsar, "Karanlık Magnezyum" aksan (orta konsol) ve "Tracks" (pano ve iç kapı döşeme) yanı sıra kapı kaplamasındaki ortam ışıkları. ( "Comfortline" ek olarak) Diğer standart özellikler şunlardır: otomatik iklim kontrolü ("Klimatronik"), ön ayak alanlarda ön ışıklar ve arka koltuklar, okuma lambaları LED, "Kompozisyon Touch" bilgi-eğlence sistemi, Sürücü Uyarı Sistemi ve seyir kontrol sistemi. Exclusive özellikleri orta konsol bölmesi kapağının üzerinde "4MOTIO" yazısı ile krom süs çıtası dahil, çeşitli anahtarlar ve düğmeler (ışıkları, elektrikli camlar, aynalar) için "Alltrack" yazısı ve krom aksan ile paslanmaz çelik kapı eşik plakaları. Sportif özellikleri bir alüminyum görünüme sahip (opsiyonel) siyah üst tavan sütunu döşemesi unsurları da dahil olmak rooflining, ve özel pedallar ve ayak dinlenme içerir.Golf Alltrack 2015 ilkbaharında satışa sunulacak.
0 yorum :
Yorum Gönder