1 Mart 2015 Pazar



  
Türkiye’de ilk kez 2007 yılında satışa sunulan ve bugüne kadar segmentinde öncü olup yön veren bir araç olmayı başardı. 2007 yılından beri dünyada 2 milyonun üzerinde Türkiye pazarına ise 45 binin üzerinde satışı gerçekleşti.




Ön panjurda Renault rüzgarını taşıyan büyük bir V şeklini görürken, led ışıkların ise fara gizlendiğini ve gündüz farı işlevini yaptığını söylemek mümkün. Araçın kenarlardan bakıldığında ön tampondan arka tampona kadara devam eden plasrik görünüm araca suv bir hava katıyor.Arka farlarda yine ön farlar gibi eskisine oranla daha uzatılmış ve geniş bir hava elde edilmiş görünüyor.


Camların etrafındaki krom kaplama bütün versiyonlarda standart olmakla birlikte Nissanda bu krom ağırlıklı araç süsleme furyasındaki yerini almış görünmekte.



     Yeni Nissan Qashqai bir öncekine göre 20mm daha geniş, 47 mm daha uzun ve 15 mm daha alçak tasarlanmış. Bunun sebebi daha başarılı bir yol tutuş hedeflenmiş olması. Bagaj hacmide genişleyerek (20 litre) 430 litre oldu.



     Aracın iç yapısı tamamen yenilendi ve daha şık bir hal aldı. Dokunmatik renkli ekran sayesinde fonksiyonları kullanmak daha kolaylaşmış; bu ekranın altında dijital klima var kullanışlı bir şekilde dizayn edilmiş. Göze çarpan bir dezavantaj ise kapılardaki kumanda tuşlarının ışıklandırılmaması, gece oldukça zor olabilir bulup kullanmak.



     En hoşa giden özellikler ise park konusunda otomatik park sistemi, ki alışmaya başladığımız sistem ama en güzel kısmı geri vitese aldığınızda aracınızı geri görüş kameraları ile birlikte 360 derece olarak aracın her noktasını görmenizi sağlayan kamera sistemlerinin olması.



     Test aracımızda 1.6 dcı motor vardı,bu motor 130 hp güç ve 320 nm tork üreten bir motor. Otomatik vitesin kesintisiz keyfini CVT şanzıman ile yaşayabiliyorsunuz. Son olarak araç ses yalıtımı olarak oldukça başarılı
    


0 yorum :

Yorum Gönder