Mitsubishi Türkiye pazarına yeni soktuğu B
segmentteki sedan aracı Attrage, 1.2 litre motor manuel ve otomatik vites
seçenekleri ile satışa sunuldu.
Dış tasarıma bakınca
beklentileriniz var bunu yenip araca oturduğunuzda ilk olarak koltukların yapısı
dikkat çekiyor; sert malzeme, yetersiz diz mesafesi ve orta düzeyde bir bel
desteği ile karşılaşıyorsunuz.
Araçta start-stop
teknolojisi kullanılmış fakat alışılmışın dışında sağ elin uzanacağı kısımda
değil de sol tarafa konulmuş bir düğme olarak karşımıza çıkıyor.
Ön konsola
baktığımızda sert plastik malzeme var ve göze hiç de hoş görünmüyor. Direksiyon
simidi üç kollu ve sadece sol kısımda müzik sistemini kontrol kumanda düğmeleri yerleştirilmiş. Konsolda dikkat
çeken fakat araca sonradan monte edilmiş havası katan bir ekran var, bunun
altında klima kumandaları ve anahtarsız çalıştırma için anahtarın takılacağı
bir yer ve iki adette bardaklık bulunuyor.
Orta tarafta bir
kol dayama yok, sol kısımda cam kumandaları var fakat ışıklandırma yok. Gösterge
panelleri ortada hız göstergesi ve yol bilgisayarı ve benzin gösterge ekranı, sol
tarafta devir saati, sağ tarafta ise sadece uyarı ışıkları var yani sağ taraf
sadece göstermelik ve kullanışsız.
ESP ve yokuş
kalkış desteği araçta standart bulunsa da bağımsız test kuruluşlarından aldığı
puanlar yeterli değil.
Ses izolasyon
olarak motor sesini kabin içerisinde duymuyorsunuz fakat süspansiyonlar çok
sert olduğu için sarsıntılar çok net hissediliyor.
1.2 litre motorlu otomatik
vitesli araç yakıt olarak uygun verilere sahip 5.6/100 lt şehir içi şehir
dışında ise 4.4/100 lt yakıt tüketim değerleri var. Bu tutumlu değerlere sahip olduğu CVT tarz şanzımanın ve aracın hafif kütlesinin etkisi olduğu rahatlıkla söylenebilir. Vitesin üzerinde
alışılmadık bir B harfi göze çarpıyor bu konuma vitesi aldığınızda araç yokuş
yukarı çıkarken yüksek devir ve düşük vitesi kombinasyonunu seçerken yokuş aşağı inişlerde de motor freni yapmayı sağlıyor. Sıralı 3 silindire sahip motor maksimum gücü olan 79 beygire (107kW) 6000 devir/dakika'da ulaşırken, 4000 devirde de maksimum torku olan 106Nm'yi size sunuyor.
Bagaj hacmi olarak
450 litre iyi sayılabilecek bir hacim. Araç sedan olsun motor olarak sorunsuz ve
birazda konfor bana yeter diyecekler için uygun sayılabilecek bir araç bence.
Fiyat olarak 44.823-46.101
Lira arasında 2015 yılı anahtar teslim fiyatlar. Güvenlik benim için her şeyden önce gelir diyenlerdenseniz Euroncap sitesinde aracın henüz çarpışma testlerini bulamayacağınızı da şimdiden belirtelim.
0 yorum :
Yorum Gönder