2 Mart 2015 Pazartesi




Mitsubishi Attrage


  Mitsubishi  Türkiye pazarına yeni soktuğu B segmentteki sedan aracı Attrage, 1.2 litre motor manuel ve otomatik vites seçenekleri ile satışa sunuldu.



  Dış tasarıma bakınca beklentileriniz var bunu yenip araca oturduğunuzda ilk olarak koltukların yapısı dikkat çekiyor; sert malzeme, yetersiz diz mesafesi ve orta düzeyde bir bel desteği ile karşılaşıyorsunuz.

  Araçta start-stop teknolojisi kullanılmış fakat alışılmışın dışında sağ elin uzanacağı kısımda değil de sol tarafa konulmuş bir düğme olarak karşımıza çıkıyor.


  Ön konsola baktığımızda sert plastik malzeme var ve göze hiç de hoş görünmüyor. Direksiyon simidi üç kollu ve sadece sol kısımda müzik sistemini kontrol kumanda düğmeleri yerleştirilmiş. Konsolda dikkat çeken fakat araca sonradan monte edilmiş havası katan bir ekran var, bunun altında klima kumandaları ve anahtarsız çalıştırma için anahtarın takılacağı bir yer ve iki adette bardaklık bulunuyor.

   Orta tarafta bir kol dayama yok, sol kısımda cam kumandaları var fakat ışıklandırma yok. Gösterge panelleri ortada hız göstergesi ve yol bilgisayarı ve benzin gösterge ekranı, sol tarafta devir saati, sağ tarafta ise sadece uyarı ışıkları var yani sağ taraf sadece göstermelik ve kullanışsız.


    ESP ve yokuş kalkış desteği araçta standart bulunsa da bağımsız test kuruluşlarından aldığı puanlar yeterli değil.
    Ses izolasyon olarak motor sesini kabin içerisinde duymuyorsunuz fakat süspansiyonlar çok sert olduğu için sarsıntılar çok net hissediliyor.

    1.2 litre motorlu otomatik vitesli araç yakıt olarak uygun verilere sahip 5.6/100 lt şehir içi şehir dışında ise 4.4/100 lt yakıt tüketim değerleri var. Bu tutumlu değerlere sahip olduğu CVT tarz şanzımanın ve aracın hafif kütlesinin etkisi olduğu rahatlıkla söylenebilir. Vitesin üzerinde alışılmadık bir B harfi göze çarpıyor bu konuma vitesi aldığınızda araç yokuş yukarı çıkarken yüksek devir ve düşük vitesi kombinasyonunu seçerken yokuş aşağı inişlerde de motor freni yapmayı sağlıyor. Sıralı 3 silindire sahip motor maksimum gücü olan 79 beygire  (107kW) 6000 devir/dakika'da ulaşırken, 4000 devirde de maksimum torku olan 106Nm'yi size sunuyor.

    Bagaj hacmi olarak 450 litre iyi sayılabilecek bir hacim. Araç sedan olsun motor olarak sorunsuz ve birazda konfor bana yeter diyecekler için uygun sayılabilecek bir araç bence.


    Fiyat olarak 44.823-46.101 Lira arasında 2015 yılı anahtar teslim fiyatlar. Güvenlik benim için her şeyden önce gelir diyenlerdenseniz Euroncap sitesinde aracın henüz çarpışma testlerini bulamayacağınızı da şimdiden belirtelim.
    
  



0 yorum :

Yorum Gönder